VOXART.lt kviečia dalyvauti apklausoje apie virtualų kultūros ir meno vartojimą karantino metu

LNF Skaitmeninės salės studija. © Nacionalinė filharmonija

VOXART.lt inicijuoja ir kviečia dalyvauti apklausoje Virtualaus kultūros ir meno turinio vartojimas karantino metu. Apklausos duomenys, tikimės, parodys, kokią įtaką kultūros ir meno vartojimo įpročiams Lietuvoje turėjo karantinas, kiek ir koks kultūros bei meno turinys buvo žiūrimas ar klausomas virtualiai. Atsakyti į klausimus kviečiama iki balandžio 23 d.

Įstaigos, kolektyvai ir menininkai privalės galvoti apie jų kūrybos pristatymą virtualiu formatu, jei nenorės visai atitrūkti nuo savo auditorijos.

Matas Drukteinis

Susitojus Lietuvos kultūros įstaigų meninei veiklai, lankytojų aptarnavimui ir renginiams dėl šalyje kovo viduryje įvestos ekstremalios situacijos ir karantino, visi suskubo turinio ieškoti virtualioje erdvėje. Tuo tarpu kultūros ir meno įstaigos, festivaliai, menininkai pamažu pradėjo publikuoti koncertų ar spektaklių įrašus, filmus, transliacijas, virtualias parodas, pokalbius, pamokas ir kitus renginius internete. 

Siekiame sužinoti, kokie susiformavo jūsų įpročiai, vartojant virtualius kultūros ir meno produktus, ar šis turinys tenkina jūsų kokybės ar įvairovės poreikius, taip pat kokie jūsų lūkesčiai virtualiems kultūros ir meno produktams. VOXART.lt redaktorius Matas Drukteinis sako, kad ši apklausa ne tik leis sužinoti, kaip pasikeitė kultūros ir meno vartojimas pastaruoju metu, bet taip pat padės įstaigoms ir menininkams įgyvendinant virtualų turinį ateityje.

„Akivaizdu, kad mažiausiai iki birželio pradžios, gal ir ilgiau, Lietuvoje nebus leista vykti renginiams, todėl įstaigos, kolektyvai ir menininkai privalės galvoti apie jų kūrybos pristatymą virtualiu formatu, jei nenorės visai atitrūkti nuo savo auditorijos. Formų ir formatų, kaip tai gali būti padaryta, yra tikrai įvairių, todėl ir norime padėti išsiaiškinti mums visiems gana naują dalyką – ką ir kaip žmonės žiūri, klauso, stebi, kai iš esmės visi kultūros procesai vyksta nebe koncertų ar teatrų salėse, o namuose prie ekranų“, – pasakoja M. Drukteinis.

Tai tampa dar aktualiau, kai Kultūros ministerija ir Lietuvos kultūros taryba skatina prisitaikyti prie esamų sąlygų bei visuomenei pasiūlyti kokybiškų virtualių produktų. Tam bus skirta ir nauja Lietuvos kultūros tarybos programa, todėl kultūros organizatoriams ir kūrėjams darosi itin svarbu suprasti, ko reikia jų auditorijoms ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kuriant naujus virtualius produktus. 

Apklausą rasite ČIA. Dalyvauti ir į klausimus atsakyti kviečiame iki balandžio 28 d.

  • 87
    Shares
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments